KARIN BÖLGESİNDEKİ YAĞLARI ERİTİN-ENDER SARAÇTAN TEDAVİ

karın kadın


Karın bölgesindeki yağlar eritilmesi en zor yağlardandır bu nedenle öncelikle bu bölgedeki yağları eritmek için mutlaka her gün düzenli olarak spor yapın,

Bunun için bir spor hocasından yardım da alabilirsiz. Böyle bir şansınız yoksa doğru hareketleri öğrenip belli bir periyotta uygulamanızı tavsiye ediyoruz.

Doğal takviye olarak:

Bir çorba kaşığı limon suyu,
Bir çorba kaşığı susam yağı,
Bir çorba kaşığı biberiye yağı ve
Bir çorba kaşığı okaliptüs yağını karıştırın
Bu doğal karışım ile karın bölgenize dairesel hareketlerle masaj yapın



9 yorum:

  1. SLM
    YAA BENİM VUCUDUM NORMAL GİBİ AMA KARNIM HEP ŞİŞKİN,BU KÜRÜ UYGULARSAM ETKİLİ OLURMU?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba AYTEN

    Eger şişkinliğin yağ ise etkili olur ama başka bir sebepten şişkinsen bence pek etkisi olmaz.
    Saygılar

    YanıtlaSil
  3. Merhaba.
    Benim miom problemim var spor yapsam bir problem olmaz ki?
    Önceden tsk

    YanıtlaSil
  4. Merhaba İrada,
    "Benim miom problemim var spor yapsam bir problem olmaz ki?"

    Normalde spor yapmanız miyom için sorun değil, ama kendinizi çok zorlamayın.

    Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  5. merabalar bu kur basenede uygulanabılırmı:acaba

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    Evet basenede uygulanabilir.

    YanıtlaSil
  7. merhaba hamileyken bu kür uygulanabilir mi?bebeğe zararlı olur mu?

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    Hamileyken bu kürü denemeyin çünkü hem bebeğe zarar verebilir, hemde düşük yapabilir.

    YanıtlaSil
  9. merhaba
    bende devamlı basenlerden genişliyorum ne yapabilirim hızla kilo almaya başladım

    YanıtlaSil